Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-02, 17:23   #527
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
P76 har en annan nackdel V75 också.
När atg har jackpot, eller dubbeljackpot eller tänk er decembers Megajackpot.
Vem vill inte då lägga sina pengar hos atg den lördagen?

Svårt att locka spelare till P76 oavsett hur mycket man saltar när Atg har jackpot.

Om jag inte missminner mig var det dubbeljackpot på V75 en vecka när Legolas saltade P76 med en halv miljon. Tror Legolas P76 omsatte straxt över 200k den omgången.
Kan inte vara kul för Rune att skänka bort 3-400 k på en dag.
Det fanns ingen chans till att Legolas skulle fått tillbaka i närheten av vad som saltades den dagen.
Kul för oss som spelade den P76:an men pengarna kunde använts bättre.

Min grundtanke är att salta allt med lite mindre istället för massor 1-2 ggr i veckan.

Gör alla spelformer intressanta.

Personligen saknar jag de dagliga 50k extra på P54. De veckorna hade jag P54 som huvudspel för dagen.
Överlägsen spelform mot atgs V64.
Som travtokig pluggar jag så klart kvällens intressantaste lopp. Nu kan jag de flesta dagar inte spela alls hos Legolas, är tvungen att spela hos atg när jag hellre skulle spelat P54 hos Legolas.
Tror många tycker som mig angående P54. Att det är Legolas bästa spelform, men nu saltas det endast/oftast i P76 :-/
Jap. P54 är helt överlägset atgs värdelösa V64 spel. Hade poolerna kommit upp i vettiga nivåer hade jag valt det alla dagar framför V64. Hoppas det gör det en dag men verkat vara långt dit. Streckspel med runt 5000 totalt i vinstpoolerna kommer ju aldrig bli intressanta för seriösa spel oavsett hur bra spelet i sig är.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat