Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-11, 14:41   #8
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moormai Visa inlägg
För de första är Poulsen dansk. Sen undrar jag varför du exkluderar krysset. Ok, att du får pengarna tillbaka, men det kan mycket väl bli kryss. Drillo tar oftast inga risker, och de har plockat poäng mot bra lag sedan han tog över. Vann bl.a. borta mot schweiz med Drillo som ny coach.
För Frankrike verkar målet vara att spela ihop ett nytt ungt lag, och resultatet betyder inte så mycket. Sen har lag som Portugal, Frankrike, Spanien, Italien oftast problem att ta sig förbi stora skandinaviska backar. Tror på X!
Som jag sa ett par rader upp, fick ett hjärnsläpp om Poulsen och det är redan påpekat. Räcker så?

Och ja jag exkluderar kryss av just den anledningen att jag får pengarna tillbaka vid kryss. Därför räknar jag värdet på dessa två lag som vinnare. Av samtliga matcher mellan dessa lag där ett lag står som vinnare anser jag att det kommer vara klar övervikt till Frankrike. Siffran sjunker givetvis med tanke på att det är träningsmatch men Frankrike ska inte vara dog och det tycker inte Sportingbet heller som sänkt till 1.90!

Sen om det blir kryss eller hemmaseger idag, so what? Oddset var ett värdeodds.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat