Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-11, 15:27   #8
Kattbert

Kattberts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Så du tror att oddset kommer att sjunka eftersom du väljer att spela idag?
Det tror jag men det är i sig en bisak om oddset stiger eller sjunker. Givetvis är det surt om oddset istället stiger men eftersom jag inte tradear så spelar jag nu för att inte gå miste om spelet sen när oddset eventuellt (troligtvis) sjunker. Det verkar som om oddset stigit lite på Tottenham överlag under dagen (har inte sluppit till datorn på hela dan så jag kan ha fel) men åtminstone max-oddset på dnb har sjunkit.

Jag tvekade när det gällde att skriva en rek eftersom jag visste att det skulle komma mothugg med anledning av att det är långt till match om osäkerhet kring laguppställningar fortfarande finns. Men även bookiesarna måste sätta oddsen fastän viss info saknas. Det verkar som om oddsen skulle ha satts med den utgångspunkten att osäkerheten kring Manch C ökar risken att spela på Tottenham. Jag tycker som sagt att det är tvärtom, osäkerheten ökar misstron mot City. Överspelet, som här har spekulerats om, kan säkert vara en bra idé. Om inte annat så kom ju en del spursare ur skåpet i denna tråd. Jag själv är ingen spursare.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat