Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit
Jackpotelände håller jag med om att det är. Men nog måste väl folk spela med V6 och massiva faktorer dylika omgångar? Det var därför jag trots allt blev positivt överraskad över värdeutvecklingen, jag räknade med att många storspelare skulle haft V6 med en totalfaktor om minst 128 några gånger om. De som petar i andra potter än 6:orna och inte har multibongar är ju sponsorer, även om alla egentligen i längden är är förlorare.
Självklart väljer jag här att bortse från andra omgångar när jag tyckt att det sett lika lätt ut, men spruckit på vägen. Å andra sidan så spelar jag så otroligt sällan på favoritparader, så det kan jag bjuda på.
|
Ja, det är dom som inte bara spelar för alla rätt på V64 som i längden är dom stora förlorarna såklart på att det var och varannan dag flyttas pengar från 4 och 5 rätt till sexrättspoolen kommande omgång. Det måste bara vara spelbolaget som inte inser att något måste vara fel i grunden med ett spel där det sker så ständigt.
Fakta från dagens V64 spel som hyllades i atg live hela kvällen som en jackpotkväll är dock om man tittar på fakta och inte bara lyssnar på marknadsföringen från spelbolaget att bara hälften av vad som omsattes gick tillbaka till kvällens spelare. I atg säger man ju då närmast grattis till spelarkollektivet för att det är en ny jackpotkväll i morgon.