Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-15, 12:47   #11
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

https://pinracer.se/systems/zz9pxmlu...kg-6du2/shared (inlämnad)

avd1.
Dicks Denja tar spets intialt men formen är svårbedömd och därför tror jag att man släpper taktipinnen till nr 3 som leder loppet hela vägen? Även om Denja körs i front tror jag ändå Must Have är 2 huvud högre och tar denne från dödens, men den som lever får se

avd2.
Min "ide" är stark och gynnas av tempot som det kommer att bli... För 3 starter sedan galopperade ekipaget med segergrepp före kapable Don Perigon och en sådan häst ser vi inte här 9% är ett fynd

avd3.
Pelles Xceed möter enklare och bör "vinna" men draget är lite väl glömt och betalar bättre

avd4.
Izzy är tok för stor favorit, har varit ifrån och det kan fattas tempo i honom. Passa skrällen nr 7 som har varit ute i lite hårdare sammanhang men också fått en paus. Kan utmana om han är väl i ordning inför detta.

avd5.
Ville kan spåra loppet runt om med sin uppsittning, en bra häst för klassen!

avd6.
Ready KK har bara en motståndare och det är han själv, annars är han en klass för sig i detta gäng. reserv:6-3

avd7.
King Jordan värmde dunder senast och man låter mycket uppåt angående chansen idag. Loppet är öppet och jag framhäver även Danne Sisu med Peter G som har toppform i hela stallet. Med klaff kan det gå och 1% är för lite...

Senast redigerad av Klanke den 2017-10-15 klockan 12:49.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat