Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-20, 14:59   #13
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Lär säkert komma om inget onormalt inträffar. Kanske en spring burst också med lite extra V75or hela elitloppsveckan och en stor jackpot elitloppssöndagen som byggs upp under april och maj med 30 procent av alla jackpots som byggs upp under två månader till den omgången. Är ju sista året atg är ensamma på marknaden som licensierat spelbolag och sista chansen att göra lite som dom vill med spelarnas pengar utan konkurrens från andra bolag.
Inled dem icke i frestelse.

Jag vet inte var "tipping point" ligger för hur många V75:or man kan arrangera på ett år och få optimal omsättning på det. Det jag vet är att när det är V75 är det marknadsföring, mer utrymme i travpressen, direktsänt i TV och justa prispengar. Andelskrängarna på nätet vaknar också till och pressar ut ett par hundra mail tillsammans med betaltipsen till alla travspelare. För det mesta också riktigt bra startfält med uppmärksammade storlopp och segrare som skriver in sig i historieböckerna.

Men det betyder ju inte att allt går att göra om till V75. I år har det varit några All Time Low-omgångar där bottenrekord för omsättningen på V75 slagits. Jag tolkar det som att ATG är rätt så nära den där punkten. Jag tror de skall akta sig för att passera den.