Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-22, 13:00   #3
yoozoo

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8146
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
...här kommer mitt system...
Alltid trevligt att följa andras system när man själv bommat men det får gärna kryddas med lite tankar kring liret

Själv tycker jag omgången ser mycket svårlöst ut och känns långt ifrån stabilt med spikarna i avd 2 & 6 men man måste i princip ha 3 spikar om man lirar för under 500-hundringen.

Har feeling för 4 Ferrel i första men gaddar upp med favoritduon.

6 Vidivici C.C känns som en vinna eller försvinna häst, vinsten senast i ett 8-tusenkronors lopp var dock mot minst lika bra motstånd.

Kallblod har alltid varit min akilleshäl men likväl gör jag ett spikförsök enbart på 3 ettor i raden och att Travnets Ulf Nilsson spikar.

Omgångens största känns inte alls lika "klar" som Nuncio igår men likväl lika hårt spelad och när till och med kungen faller så gaddar jag upp med 3 motbud, en felfri 5 Bofferding känns hetast.

Får ingen feeling i avd 5 och hoppas 4 streck räcker då jag inte är såld på den klare favoriten 4 Prediction.

Har "fuskat" även i avd 6 och snott Travnets andraspik 2 Sigel Doc med motiveringen spets och form slår klass...

Avslutningsvis känns även 1 Sloppy Joe som en tänkbar chansspik men han får bli DD-spik istället och jag fyller på med totalt 5 ekipage och tycker att 4 Pointilist känns aningen underspelad till 7%.

GS-1: 3, 4, 9
GS-2: 6 Vidivici C.C
GS-3: 7 G.G.Jonny J
GS-4: 3, 5, 6, 8
GS-5: 1, 4, 5, 6
GS-6: 2 Sigel Doc
GS-7: 1, 3, 4, 7, 9
240 rader.

DD-1: 2 Sigel Doc
DD-2: 1 Sloppy Joe
100kr

DD-1: 7,11