Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-24, 18:38   #3
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Seriöst, vilka Sharps får spela på alla dessa EU-bolag? Du rekar på UB, Ladbrokes, Betway, WH, 365 mfl.

Alla med något innanför pannbenet dödar EU-bookies, det är som ingenting man behöver "experter" för att greja. Jag förstår att du försöker rädda ditt anseende men det hela blir löjligt på ett forum som gör anspråk på att handla om seriöst spelande.

Att leverera 105% över tid på enbart pinnen (eller motsvarade) på större marknader, det kräver däremot expertis. Jag försöker inte klanka ned på dig och undrar mer om marknaden nu blivit så tuff så att du behöver hjälp av EU-bolag för att leverera gröna siffror?
Reken är inte skriven exklusivt för storspelare som du verkar ha fått för dig, utan den är ju publik för att alla personer ska kunna rygga om man känner att det är intressant.

Jag rekommenderar folk att spela hos bolaget som erbjuder bäst odds för spelet jag anser ha värde men sen är det ju givetvis så att allas individuella förutsättningar är helt olika. Det blir dock omöjligt för mig att anpassa mina rekar efter varje persons individuella förutsättningar utan det är ju en justering som man själv får göra sen.

Det blir ju väldigt dumt för mig att rekommendera folk att spela ett spel till 1.80 hos pinnacle om det finns bättre odds hos andra bolag där kanske en stor del av personerna som ska rygga enkelt hade kunnat få in sin önskade insats.

Kan man inte rygga hos bolaget som erbjuder det bästa oddset så får man ju hitta någonstans där man kan spela och sedan göra en värdering om det oddset är acceptabelt eller om man ska låta bli att spela helt.

Bara för att vissa personer inte kan få in sin önskade insats hos ett bolag så ska väl inte dom som faktiskt kunde spela sin insats hos bolaget också bli "straffade" för att jag endast fick rekommendera folk att spela på pinnacle!?

Sen är det faktiskt så att dom i regel obskyra så kallade EU-bolagen är extremt mycket mer toleranta vad det gäller spel på stora ligor och marknader som jag rekar men jag förstår att du kanske aldrig fått uppleva det eftersom du "förstör" dina konton genom att spela utstick på små skitmarknader som alpint.

Att du pratar om att "rädda ditt anseende" känns bara otroligt lågt men jag kan se förbi det eftersom jag förstår att hela det här är någon form av pinsam reaktion kring ditt ärende med scandibet där du på något vis fått för dig att vi på sharps är ansvariga.

Ditt försök med att inte klanka ner på mig eller reken i fråga misslyckades brutalt. Nästa gång kan du satsa på något i stil med "vad roligt att det finns lite rekar att läsa på sharps numera" men det lär väl knappast ske från din sida.

För övrigt så tycker jag generellt sett att det är patetiskt att klanka ner på gratistips likt du gör. Som att allting varit bättre om det inte fanns några tips alls att ta del av eller vad vill du uppnå med att skriva så här? Är det inte bättre att uppmuntra folk som delar med sig av spelförslag så kan vi hjälpa varandra istället för att leta eventuella fel som man kan klanka ner på?

Visst hade det varit trevligt om precis allt var perfekt för att sedan serveras gratis på ett silverfat men det är inte så det fungerar i verkligheten så det är nog dags att släppa sargen och komma in i matchen!

Lycka till framöver!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat