Ämne: V86 25/10
Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-25, 18:39   #37
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Till Olle &Strappa71
Ta bort V75&V86 o se hur många småspelare som följer med till de andra spelformerna, mycket tveksamt om det blir så många. Blir vi spelnördar som fortsätter.
Eftersom jag också är hästägare (10%) så spelar jag hellre på ATG än Legolas.
Vi får väl se om det kommer några pengar från Legolas i framtiden, troligen inte så mycket iaf, den som lever får se.
Lycka till ikväll
/N
Tinamo jet i avd 1 vinner väl, utan att lämna klartecken.(Icke min häst om någon funderar)
Varför skulle man ta bort de spel som inbringar mest pengar (=där spelarna torskar mest) ? Bara för att alla, såväl småspelare som storspelare, väljer de svåraste spelen för att det är där drömmen om miljonvinsten teoretiskt kan uppfyllas så bestämmer varje spelare själv sina spelformer. Eftersom mitt mål med spelandet är mer realistiskt än att dra in miljoner på V86 så väljer jag de spel där det är bäst chans att vinna mer än man förlorar.

Jag sponsrar travsporten indirekt eller direkt med stora pengar årligen så har inget dåligt samvete. Spel hos atg , premiumabonnemang för 100 kr i månaden, travronden 2400 kr per år, jokersystemet 90 kr i månaden mm. Låter ibland som att dom som även har abonnemang och spelar hos något annat bolag inte bidrar med en krona till travsporten.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat