Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-28, 11:07   #37
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Svårt att förstå sig på Veijo bland.

Te Quiero Grif (Veijo Heiskanen) är formen mycket bra på för dagen. Dåligt läge igen och det gör att man får ligga lite lågt. Om det skulle lösa sig någorlunda ska han i alla fall vara en platsfidus tycker jag, säger Veijo

Te Quiero Grif som satt fast i Örebro i lördags.Han hade precis allt sparat då.Han gick inte att köra på från start då han inte kom in i rytmen.Jag tror bilen skall köra lite bättre för hans del på Jägersro och denna gång backar jag inte.Han tog ledningen från spår 8 på Åby så han kan verkligen öppna.Som han kändes i lördags ska han räknas trots det svåra utgångsläge,avslutar Veijo Heiskanen.
Av erfarenheter ska man långt ifrån alltid lita på vad journalister skriver. Jag har genom åren exempel på detta. Många formulerar om innehållet så det ska passa egna syften. Värst var dom på "V65-guiden" (på 80 talet) eftersom dom spelade själva jättestora system och kunde styra det hela. Men det är väl preskiberat vid det här laget. Finns inget bättre än egna ögon och sin egen magkänsla när man ska strecka,. speciellt hästar man sett tävla.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat