Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-12, 10:09   #1
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Lägg spelet på spreadsheet ANGE BOLAG

Jag vill diskutera en viktg punkt för att folk ska kunna rygga till bästa möjliga odds eller lina. Lägg ut spelet på spreadsheet (om man har spreadsheet)och ANGE bolag i inforutan.

För det första kan folk på sharps snabbt rygga samma spel till liknande lina eller odds om man har bra rss-läsare.
För det andra slipper folk leta efter oddset på alla möjliga bookies.
För det tredje slipper folk leta bland alla inlägg som kan handla om allt möjligt.

Om sharps vill att så många som möjligt ska plussa så mycket som möjligt bör vi hjälpas åt på ett mycket bättre sätt.
Om man väl lägger ut spelet varför inte bolaget?

Många seriösa cappers ute på andra ställen gör det varför e det så svårt hos sharps?
Det upp till var och en men jag funderar på att droppa ryggningar från många duktiga rekare om man får slashade odds för att man inte råkade häcka på alla dagböcker...
Waste of time med att leta hela tiden.

Om man ska leta på egen hand kommer oddsen eller linorna vara värdelösa, fattar inte att det ska vara så svårt att samarbeta?

Jag e oerhört tacksam för sharps, jag har hittat nätverk, det finns många duktiga människor här med olika kvalitéer på olika områden.

Jag förstår om folk inte har tid...
Jag förstår om folk inte orkar
Men om rekare lägger ut spelen på spreadsheet med bolag kommer FLER människor kunna rygga till bättre odds och linor!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat