Ämne: V86 JACKPOT
Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-01, 17:08   #25
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

https://pinracer.se/systems/vdc-8yse...1a-6haz/shared

Jag kör med en trolig och en rolig spik.

avd1.
Epic Fearl är det mycket surr i stallbacken idag och enbart 2% hoppas den håller i sig. nr 6 kan ta spets och därifrån lär den kriga... Öppet!

avd2.
Jag sätter en krona på att min ide sitter i spets in i första sväng och då får favoriten dödens. 12% är i underkant och den tar vi betalt för.

avd3,
Hades Hålleryd fick en rejäl tryckare senast, annat motstånd idag och det ser onekligen lovande ut. Straffspark? ser iallfall ut som det..

avd4.
Sebastian är intressant i Timos regi det är lite hych hych kring den.. Jag köper med några riktiga dammsugare som vi troligen är ensamma om

avd5.
Fyra hästar höjer sig i långloppet där draget Coktail Bar kommer från formstall som vinner med allt.. Hästen var dessutom bra senast...

avd6.
Inertial är en modell jag gillar och Uffe är optimist inför dagens uppgift.

avd7.
Annabelle D var ute i ett lärlingslopp senast. Berg låter mycket nöjd inför dagens uppgift och känner sig inte slagen på förhand.

avd8.
Vi avslutar med ett vidöppet lopp där vi tar alla och hoppas på miljonregn The swede är ojämn men om rätt dag är jag rätt övertygad om att han har bästa farten och blåser ner rubb och stubb. 4%

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat