Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-12, 12:57   #9
yertle

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Spelade ÖIK borta i mot Almtuna till 3.60...Nu har oddset sjunkit till 3.35 men det känns ju ändaa(Kan inte skriva den bokstaven när jag lirar poker ) paa tok för högt(?).

Har jag missat naagot?
Rent spontant känns oddset för högt...själv kan jag tycka att AIS ändå fått in en del bra pjäser i truppen och de har spelat tre träningsmatcher(bla slagit västerås). Det som talar emot Örebro är att detta är deras första träningsmatch och att de tränat en hel del försvarsspel. Peter Andersson säger att han vill se att spelarna börjar förstå deras försvarsspel, alltså verkar det inte sitta helt perfekt. Örebro har alltid värvat friskt och tyvärr så brukar de inte kunna prestera på den nivå de borde om man tittar till laguppställning på pappret. Sen veta man ju inte vilken form deras poängkung Conny är så här tidigt på säsongen då han hellre gillar att göra annat än att löpa på sommaren.

Svår match att tippa...själv sitter jag och klurar på kvällens ET match.

Edit:Jag snackade med en spelare i örebro och han avrådde mig att spela en 2:a ikväll, just med tanke på att det var deras första match och almtunas 3:e

Senast redigerad av yertle den 2010-08-12 klockan 16:14.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng