Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-04, 13:12   #48
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

https://pinracer.se/systems/0kjfp130...ig-6hsv/shared

avd1.
En trio gör upp där "Daddy är draget"

Tre hästar höjer sig och draget är Sugar Daddy som nu kan vända upp lite bättre då 6an är struken, Magnus Träff tror på en ny bra insats. "ide"

avd2.
Det är ett offensivt upplägg att vänta. Bra chans!

Höwing V var jag nära att spika hästen har vunnit 2 av 3 i spets och räkna med offensivt upplägg. Djuse låter mycket optimistisk idag. 11%

avd3.
En trolig och en rolig. Lås!

Varför göra det svårt för sig? Gustav E är bästa hästen gäller bara hitta ut i andra spår, Men ledaren (3) kör en 25 tid och leder länge. Spelvärt lås!

avd4.
Izzy får bekänna färg idag. Dragen får loppet?

Här har jag två drag som kommer göra det surt för den stora favoriten, den som får ledaren, alt rygg ledaren avgår troligen med segern. Bästa loppet tror jag nr 3 får.. "pass upp"

avd5.
Omlagd träning gör susen? Får loppet som det känns...

Magnifik kan öppna och har kanske tänt till efter omlagd träning? när 4 och 5 duellerar om piken och Magnifiken kan gotta sig bakom vid sargen, och avgör när det blir tid, alt till rolig spik!

avd6.
Ett öppet lopp där favorit duon inte imponerar precis.. Passa Shawdow och Inken..

Tobin Kronos kan bli en tuff nöt att knäcka om spets nås, men jag vill ändå lyfta fram Shadow Woodland som kan få loppet kört i halsen om det går lite väl fort på mellanvarvet. Och Inken låter Berg nöjd med inför detta..

avd7
Hästen hade tussarna kvar senast....

I bolag två ville Erland spika nr 3 men jag ville nr 2, jag är rätt övertygad om att ikaros är en bättre häst. Hade ju ett ton kvar i linorna vid segern senast och vi har inte fått se botten än. Tror det är jättechans till seger och spikar!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat