Huselius var för frispråkig, han började tom ventilera tankar som "Nordkorea" inte godkänt, och då var det kört.
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Ja sunt förnuft är subjektivt i stort och smått. Jag kan hålla med om att det lutar väldigt mycket åt det sunda hållet att inte lämna in med en andelsköpare, i det här läget relativt givet. Blir ju inget väldigt andelsupplägg med en enda andel. Sen hur givet det är om 3 köpt in sig i ett system öppet för 10 andelar exempelvis vet jag inte. Personligen hade jag nog lämnat in i det fallet.
Att han skulle ha lämnat in av girighet för den där dryga hundralappen i provision är bara att glömma, den typen är han inte.
Huselius tyvärr borta sedan ett tag, antingen är det väl självvalt eller så har det kärvat med produktionsbolag/tv som för vissa andra. Synd är det iallafall, det är absolut en av de vassare i tv på att vara påläst och hitta spelvärda kusar. Och han blir inte långrandig som de flesta tenderar vara utan han lägger fram sitt case kort och koncist utan att försöka briljera eller konstra till det i onödan.
|
Senast redigerad av Gotland den 2017-11-06 klockan 22:44.
Anledning: Opassande språkbruk
|