Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo
Ser inte alltför omöjligt ut på förhand och jag inleder med dubbla spikar på favoritduon 7 Categorical och 5 Butterfly Ima. Den förstnämnda är en tuffing som läget till trots känns som klar förstahäst, var ute i ett tuffare gäng senast från bricka 11 och tvår raka innan dess, tror att det kan bli vinst även ifrån dödens. Lindbloms favorit i avd 2 får åter gå bf runtom som näst senast och känns som en typisk S-O-S vinnare annars krävs det en hel del streck för att kännas stabilt.
I övriga lopp tycker jag mig ha hittat fina drag i 8 Höwings Tiffany till låg procent, 3 Baron S.T som jag bildar lås tillsammans med 7 Amazing Memory dissar alltså favoriten som lär få svårt från spår 12 och Lindholms hyffsat betrodda nr 10 som är sämre med skor. Det bästa draget hittar jag i DD-1 där 12 Jejje Palema går från att vara solklar favorit till endast 6% efter galoppen senast och med 3 strykningar är det inte alls lika många att runda!
|
Såg ej starten av avd5 varför sätter han sig 3.e inv. Allt kvar , sicksackar mellan hästar. Gillar inte prepare. Starta i provlopp eller säg direkt att jag kommer absolut inte köra för vinst. Galopperar alla andra så kör jag mkn häst i galopp också.
6an får vinna på 1.17
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Gotland den 2017-11-07 klockan 22:17.
Anledning: Opassande språkbruk
|