Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-12, 16:50   #20
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
comprende: Jag såg Husqvarna-Sylvia i våras (1-2). Då var det spel mot ett mål, mot Sylvias. Ett självmål bäddade för Sylvia då, och det är deras enda seger mot HFF i modern (?) tid. Då hade Husqvarna sex ordinarie borta. Under sommaren har det tippade topplaget fått in sex nya spelare, varav flera har rutin från Superettan. Klar risk för att Sylvias segersvit spricker ikväll. Min åsikt här är att tabellplaceringarna för båda lagen är klart missvisande. Så bra är inte Sylvia, samtidigt är Husqvarna klart bättre än vad tabelläget visar.

J-Södra är ett hopplöst lag att spela på. Gör sina bästa matcher mot de bättre lagen och då blir det ofta under 2,5 mål. De målrikaste matcherna har laget mot lag som Öster, Trollhättan, Väsby mfl - dvs lag på den nedre halvan. När det gäller IFK har jag samma känsla som tompa87. Mentalt vad det full fokusering från IFK:s sida mot Hammarby, idag kan skärpan vara sämre mot ett lag som man nog tror sig kunna ta en eller tre poäng mot i vilket fall som helst. Idag är Dennis Östlundh tillbaka i J-Södra, det betyder otroligt mycket i ett lag som saknat en naturlig ledare och pådrivare på plan.
ok. tack.
lite klokare blev jag allt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat