16 lopp utan vinst för högkapabla 7 Pajas Face! Tillhör väl knappast de hetaste vinstbuden detta loppet heller då han står lite väl långt ut på vingen, senaste vinsten kom i Derbyuttagningen förra året då han slog bl a Target Kronos och In Vain Sund så det råder ingen tvivlan om att han kapacitetmässigt matchar dessa pållar och nuvarande 6% känns definitivt värt ett streck.
2 Bugatti Brick känns inte alls lika given som strecken antyder och jag har lite småfeeling för 9 Mamasan som får tränare Goop upp i vagnen igen.
Går det att jobba bort omgångens lampa 5 Victory Kåsgård? Jag kommer troligtvis göra ett försök ifall 70+ står sig (77% just nu) och då räcker det nog med 1,2,3.
Min chansspik i omgången landar troligtvis på 3 Mitos Gold jag håller som en minst lika bra häst som favoriten i detta lopp men spelad 3 gånger mindre...
Spikar även 9 Kash Brodda även ifall Untersteiner Junior har det bättre läget.
Avslutningen känns som en öppen historia och här blir det till att måla på då ingen av de betrodda direkt tillhör kategorin "stabila prestationer" och jag offrar nog streck även för någon/några av lågprocentarna 5,7,8
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|