Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-08, 19:00   #1
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 712
Sharp$: 2710


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En fråga om att bli limiterad el avstängd


Jag har en fråga om att bli limiterad el avstängd.
Det går bra för mig men spelar med små summor.

Anledningen till att man frågar är ju att de flesta upptäcker situationen när det är försent.
Dom blir avstängda och limiterade utan att dom försökt dölja sina framgångar.
Vill undvika detta misstag.

Hur fungerar följande resonemang - är det en utopi eller kan det fungera.

1) Om man spelar med små summor men vill spela för större belopp - hur gör man det på bästa sätt utan att upptäckas för att vinna större summor regelbundet. Tänkte att man kan sprida sina insatser på 30 olika bolag och spela smått på varje men samma bet på samtliga. Då vinner man ju små mängder hos varje och borde inte synas som ett problem med att vinna för mycket eller snarare för stora summor.
Då är tanken att även om man vinner regelbundet så är det små summor och då bryr dom sig inte om att limitera eller stänga ditt konto.
Eller i bästa fall så tar det längre tid innan dom anar oråd.

2) Förlora spel med avsikt så att man får en större förlust historia som syns bland vinsterna. Tänkte mig då att spela odds 1.95 hos två olika bolag åt gången.
En vinner och en förlorar och på lång sikt så kommer förluster synas hos samtliga bolags historiska översikt.
Man kan se det som en avgift för att kunna fortsätta tjäna pengar.

Finns det andra sätt att överbrygga sina vinst sviter med förluster eller sprida sina tillvägagångsätt.
Anledningen till att man frågar är ju att de flesta upptäcker situationen när det är försent.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat