Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-11, 23:55   #1138
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Man fick ett kvitto på var värdelös fotbollen kan vara igår när vi fick se två stornationer som England och Tyskland spela en totalt oinspirerad träningsmatch på en stor arena som Wembley inför mycket folk utan att bjuda upp till någon som helst underhållning. 0-0 slutade det och herrejävlar vad tråkigt det var iaf av det jag såg i andra halvlek. Tyskarna trillade boll men det var mest i sidled och bakåt som att dom på något vis ville visa att dom kunde hålla i bollen men aldrig skapa något. England backade hem och försökte kontra nån gång ibland men var alldeles för dåliga för att få till nått. En betydelselös träningsmatch slutar 0-0 och det är ju katastrof, fan släpp på bromsen och få till 5-6 mål så publiken får lite underhållning, nu blev ett ett sömnpiller som alla inblandade bara vill glömma.

Desto bättre gick det ju för vårt kära Sverige som lyckades kriga till sig en 1-0 seger men samtidigt så säger det en del att man verkligen får slita röven av sig för att vinna med 1-0 på hemmaplan. Känns som Italien sätter full fart från start i hemmamötet och då kan det bli jobbigt snabbt. Vi får hoppas!

Stort utbud i NBA inatt där jag inte hinner med någon rek men det finns en hel del intressant.

Cavs, Bucks och Knicks känns alla som bra vinnare till ganska bra odds.

Grizzlies har redan visat 2 gånger denna säsongen att man kan hantera Rockets då man vunnit båda mötena ganska komfortabelt. Nu mötts man redan en tredje gång för säsongen trots att vi bara är 12-13 matcher in på den och visst borde väl Grizzlies kunna störa igen. Schemat i NBA är bra underligt ibland...

Grizzlies är 7-4 och på dom 4 förlusterna är 3 mycket tajta och man har aldrig förlorat med 10 poäng i någon match. Rockets är 8-3 och 2 av förlusterna är ju mot just Grizzlies.

Köpa upp linan till saftiga +12 på Grizzlies så har man fint dubbelvirke tillsammans med dom 3 lagen jag nämnde ovan där alla ligger kring 1.40 på ML.

Grizzlies +12 & Bucks ML @ 2.02 plockar jag med ganska hög insats.

Bucks kommer tas till nya höjder nu med Bledsoe i laget och man visade det direkt när man slog Spurs borta i hans debut i senaste matchen.

Det var nog det bästa från natten även om det finns några mer intressanta matcher!

Någon annan som har något roligt?

Trevlig kväll!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat