Angående Russell och Racu, så spelade de inte mot Hammarby heller.
Jag spelar aldrig seger på IFK p.g.a. principskäl.
Santos fick vara avbytare senast, han e livsfarlig. IFK brände massor med lägen och skulle nog gjort 3 mål på Hammarby.
Bamberg e helt suverän, Hasani e jättefarlig också. Jönköpings försvar läcker, och de har en farlig Cederqvist, det bör bli ÖVER i denna match.
Försvagningen sen senast e Rönneklev, han e jätteduktig ytterback på högerkanten som främst e viktigt offensivt och brassen Mendez e duktig på vänster.
Jag kan hålla med med om att oddset e väldigt högt och visst kan nerver börja spela in. Jag sitter som på nålar varje match.
J-Södra har tagit mycket poäng mot bra lag det stämmer, de har problem när de ska föra matcher, nu får de kontra igen, därför e oddset som det e!
Wiklander går ner på mittback istället för Arvhage, kan var lite onaturligt...
men Wiklander var grym mot Hammarby...
Ajajajaj Dybendahl som höger ytterback känns inte jättebra, han brukar tröttna som vänsterback i tidigare matcher...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av timadolf den 2010-08-12 klockan 19:09.
|