Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-12, 11:58   #46
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

https://pinracer.se/systems/tsibr4tk...pq-6jk8/shared (söndag)

avd1.
Firewire har blivit nyklippt och var ruggig i sista jobbet, mot spets och möter enklare måste ha toppchans till spets och slut. Öppnare bakom..

avd2.
Jag blev mäkta imponerad av Mikka Foss styrning senast med Eva och med den insatsen på näthinnan måste de andra vara minst lika bra.. Jag spikar då hästen är 2a handare och mycket spelvärd.

avd3.
Platon Face tar spets och körs där så länge lampan lyser. Rigel face får ryggen och hakar på? Urchin är en grundkapabel sort som är spelad till 1% ofattbart! Vi tar betalt...

avd4.
Vamp vinner troligen om spets nås, men Diababa i rygg och Örjan växlar ner? Vi stänger på tre hästar.

avd5.
Disco V har toppchans för spets vann näst senast enkelt från den positionen spurtade okej i skymundan senast lite väl stor favorit därav en liten gardering..

avd6.
Husse skall gå i jänkarvagn ff gg klart spännande på en mycket kapabel och start snabb häst. Hazard lurar i vassen och är den som är emot i spetsstriden. Toppchans till den som tar spets ...

avd7.
Som jag läser loppet blir det hård kubning från flera händer det borde gynna draget som sparar på krutet till sista 600... Miljonerna väntar bakom? Draget är Makethemark miljonskrällen är bl.a Sobel Conway..


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat