Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-12, 17:34   #1139
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Cavs, Bucks och Knicks vinner allesammans och täcker även ATS så det var stabilt!

Uppköpta linan på Grizzlies förloras på videogranskning. Slutresultatet var först 111-99 vilket hade räckt men efter videogranskning ändrades resultatet till 111-96 och det blir torsk istället. Lite surt såklart...

Nya tag och söndag innebär stort utbud och en hektisk dag.

I NBA gillar jag Pistons som varit hemma i lite mer än en vecka och har radat 4 segrar på den tiden efter den otroligt imponerande roadtripen i väst där man slog Clippers och Warriors i B2B matcher.

Heat är inne på en lång roadtrip där man spelat flera matcher borta i väst med blandat resultat. Resandet fortsätter för Heat då detta är 6:e raka bortamatchen innan man vänder hemåt efter denna. Helt omöjligt att Heats skärpa och energi är på topp med så mycket resande på slutet.

Håller Pistons som det bättre laget och nu när dom varit hemma en längre tid och bara byggt upp än mer självförtroende med segrar så tycker jag att -3 känns på tok för lågt mot ett slitet Heat.

Överspelet i Pacers - Rockets känns också det starkt. Rockets radar upp matcher med ca 120 poäng framåt och 110+ blir det nästan alltid. Pacers har visat tydligt att dom vill lira up tempo med mycket poäng både framåt och bakåt.

Lutar också åt Raptors då det känns som att Celtics kommer lida stort av att Irving saknas.

I NFL finns det en hel del intressant som alltid nästan.

Jets ska vara ett bra lir mot ett Buccaneers som saknar både sin QB och sin bästa WR. Bucs har väl iofs kanske ligans bästa backup QB i ”Fitz magic” så det är inte säkert att saknaden av Winston blir så stor.

Bills - Saints är en riktig vattendelare där storspelarna verkar vara på hemmastarka Bills medans public är på Saints och deras vinststreak. Känns som Saints nästan bara kan bli sämre. Jag är inne på att underspelet är utstarkt här, framförallt när man köper upp linan över 50 som jag gillar att göra. Bills är experter på att ”döda” offensiva lag och få till tajta lowscoring matcher som passar dom bättre. Saints är inte heller det offensiva laget man brukar utan det är främst defensiven som steppat upp och lett laget till en fin vinsstreak. Anfallet verkar nu förstå värdet av att hålla bollen i långa drives istället för att gå för big plays hela tiden.

Det man sett av Broncos senaste veckorna så ser jag inte hur dom ska kunna hänga med mot Patriots som kommer utvilade och väl förberedda efter BYE-week!

Någon annan som har något för idag?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat