Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-14, 13:36   #1
yoozoo
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

V64 Jackpot - Jägersro 14/11


Klurig Jackpot-omgång utan några självklara singelstreck trots att det finns ett par klara favoriter varav de 2 största i DD-loppen!

Inleder med årsdebut för högkapabla 1 Spartan Kronos som känns väldigt svårbedömd efter 14 månaders tävlingsfrånvaro men tveklöst är hästen i gänget ifall han kommer upp i normal nivå!? Jag lutar åt att spika då främsta motbudet 2 Takethem också återkommer ifrån vila, men blir det gardering så kommer jag inte missa 3 Rapide Du Pommeau.

Kort distans och en vinstlös Kolgjinifavorit med 2 galopper i raden...känns onekligen som fågel eller fisk och jag målar nog på rejält här.

Omgånges lås 2 & 3 eller behöver man ytterligare streck?

10 Caddie Icon tänkbar chansspik? Annars så åker även förutom favoriten också skrällen 9 Liza With A Z med på kupongen.

Dagens just nu största favorit känns sårbar då jag tror att Kolgjini vill köra i spets med 3 Stronghold och det kan hålla hela vägen, om det inet vore för spåret hade även 8 Rawindiski känts ganska tidig men åker nog med ändå.

Draget i sista finner jag i 9 Bellino B trots att Conny knappast tillhör de bästa kuskarna känns denna klart underskattad.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat