Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-12, 19:30   #17
ludd3emm
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Kul med svar! Att öka 50% per månad var ett exempel, säg 25% om ni vill? Genom att ha tålamod och öka sin kassa till en duglig nivå där du kan tjäna hyfsat genom att bara öka några procentenheter per månad är ett realistiskt mål. Ska man spela upp en liten kassa till en avsevärt högre kan man inte sitta med ett mål att öka sin kassa några procent per månad. Genom att bara rygga folk här på sharps (extrakollat intressanta rekar bland annat) samt med systemet jag köpt har jag tjänat mer än 50u på någon vecka där min maxinsats har varit 5u. Dock har det blivit många spel per dag (snittar över 10) så risken är å andra sidan stor. Men min kassa är ju liten så jag får anpassa mig efter det.

En sak man kan notera är att iCash har ökat sin kassa i skrivande stund med över 130% sedan midsommar (en och en halv månad). Varför skulle det vara omöjligt? Sabermetric-spreaden är tredubbel sedan slutet av maj. Kan man som jag (ingenting om betting) kan man alltid rygga dessa ytterst kompetenta spelare på denna sida?

Väntar på fler sågningar...
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat