Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-14, 22:55   #12
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
aah nice Lazlo, tänkte precis fråga om det fanns ngn stats sida. men du får mer än gärna uppdatera här om du vill =)
Yes, det går att hitta på hltv men jag kan uppdatera här i tråden.


Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Vet inte hur ditt unit-system fungerar i form av insats. men borde du inte ha ökat från 9 units till 10 (antar max) när du hittar oddset på 30% högre än det du först högg? Värde > allt
Du har givetvis rätt att jag borde utökat från 9 till 10 units med det högre funna oddset men jag tänkte faktiskt inte på det.

Ska väl dock nämnas att unitssystemet inte säger så mycket om hur jag spelar på diverse sporter eller ligor då det varierar, framförallt när det kommer till e-sports där limitsen många gånger kan vara klena.

Jag la in en del på Pinnacle men fick inte in i närheten av mina vanliga 9 units där. Jag fyllde sedan på med mer när du tipsade om oddset på bet365.

Men självklart är det så att ett spel som jag värderar till 9 units @ 5.00 ska maxspelas till oddset 6.50.

Kanske dock var bra att det inte blev så ändå, finns ju folk som finner fel med att man lägger maxspel på e-sports också så det får duga med 9-units denna gången.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat