Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-15, 19:05   #1147
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Nämen där ser man, den som vågar den vinner brukar man säga. Celtics, Över i Rockets - Raptors och Spurs gör alla sitt i gårdagens NBA. Oavsett om man körde med låga odds på ML eller nerköpt lina eller original linorna till högre odds så fick man in spelet på samtliga matcherna som slutade på det sättet som jag trodde.

CS turneringen startade väl okej med spelen jag nämnde här i speldagboken.

Efter första speldagen är Train kartan med högst vinstprocent på CT sidan med 66.2% över 3 matcher vilket är riktigt bra för spelet där till 3.75 som bet365 erbjöd. Svåraste konkurrentmapsen enligt odddsen är Overpass som spelades hela 4 gånger under första dagen men CT-sidan vann endast 50.4% av rundorna då så det ska mycket till om Overpass ska gå om Train här anser jag. Nuke spelades inte en gång igår och det är en av kartorna som spelas minst så det är inte helt omöjligt att vi inte får se den alls vilket såklart är riktigt bra för spelet, annars blir ju en eventuell Nuke match väldigt avgörande då den kartan inte spelas så ofta.

Cobblestone med 62.5% vinst på T-sidan ligger straxt efter Cache med 68.8% just nu så vi får hoppas Cache spelas lite fler gånger mellan jämna lag så kommer den siffran garanterat sjunka.


Såg att fantastiska England hade träningslandskamp i fotboll igår igen. Under detta landslagsuppehållet hade England två riktigt smaskiga hemmamatcher som skulle kunna bli riktiga fotbollsfester mellan redan VM-klara stornationer när Tyskland och Brasilien skulle komma till Wembley och spela inför över 80 000 åskådare. Tyvärr stoltserade England med mer eller mindre två fotbollsmord när man spelade 0-0 i båda matcherna där man hade alla möjligheter att bjuda upp till fin underhållning mot högklassigt motstånd. Usch för fotboll ibland, träningslandskamp mellan storlag slutar 0-0... till vilken nytta? Varför bjöd man inte in Malta och San Marino istället om man ändå inte ville gå framåt mot bra lag? Förstår mig inte på fotbollen ibland...


Vad händer idag då?

Vi drar igång dag 2 i IEM Oakland nu där det finns en hel del rolig CS att följa för oss som är intresserade av det.

I NBA är det också större utbud idag.

Pistons har jag gillat på slutet och så som dom spelar så är det lätt att bli imponerad. Man kan köpa upp linan till närmare +10 på Pistons borta mot Bucks så det känns riktigt bra.

Grizzlies är bara 3 poängs favorit hemma mot Pacers vilket är total felaktigt vid första anblick. Vid närmare forskning så är Conley questionable till matchen och linan indikerar att han är mer doubtful. Med Conley laget så borde Grizzlies vara dubbelt så stor favorit så ni som kan invänta besked borde göra det och kan möjligen hugga så snart man vet.

Raptors hängde 129 poäng borta mot Rockets igår och när man mötte Pelicans hemma i fredags blev det 240 poäng i matchen. Nu möter man highscoring Pelicans borta och jag tycker totalen är på tok för låg när grundlinan ligger under 220.

Köpa ner den och använda med Pistons känns som ett riktigt bra spel, blir nog en rek på det inom kort till och med!

Är Lakers en trap igen? Om inte är ju 76ers odds och lina riktigt fint där!

Tycker också det känns lite underligt att Raptors är underdog mot Pelicans, trots B2B...

BOL!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat