Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-15, 21:13   #1149
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 136 - 107 - 1
ROI: 115.04%
Vinstprocent: 55.97%

Standard

Har ett spel från college basketball (NCAAB) här. Jag har inte detta spel som ett officiellt spel för idag, men ett roligt sidospel som kan vara värt en slant:

UCLA Bruins - Central Arkansas: C. Arkansas +27 (ComeOn)
Odds: 1.86 Kl 05:00

En skandal har just inträffat i UCLA, då laget var i Shanghai (Kina) för sin öppningsmatch. Varför matcher spelas där har jag ingen aning om. Tre spelare från UCLA har anklagats för stöld under sin vistelse där, och det var länge tal om 3-7 års fängelse för dessa spelare.

Liangelo Ball, Jalen Hill och Cody Riley fick inte spela matchen, utan fick vistas på sitt hotell hela tiden. Spelarna klarade sig dock undan någon större dom, men det är ännu osäkert om något händer, och isåfall vad.

De är också osäkra till nattens öppningsmatch på hemmaplan, och det skall bli hyperintressant att se hur man hanterar denna skandal. Det är ingenting som man bara skakar av sig sådär, utan jag misstänker en stor osäkerhet och skam inom laget just nu.

UCLA är heller inte samma gamla team utan dessa spelare, men man skall naturligtvis slå Central Arkansas. Allt klaffar dock inte för tillfället så ett spel på Central Arkansas att klara att förlora med mindre än 27 poäng kan vara värt en liten slant och som ett kul spel helt enkelt!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), abborre (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-11-15 klockan 21:38.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat