Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-21, 16:19   #185
Morgan007
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Problemet är väl att denna bonus är helt omöjlig att få iväg på en omgång, 20k kommer man inte få spela på bethard tror jag? Vilket innebär att man med största sannolikhet kommer behöva omsätta rubbet. Blir man limiterad så blir det KÄMPIGT att få igenom den även om det förmodligen är 30 dagar, blir nog iallafall 200bets då. Har inget minne av att dom limiterar stenhårt vanligtvis men tror jag hamnat på runt 500-1000kr/bet även på stora marknader ibland, och då blir det tufft. Har ju ingen maxknapp heller så man vet inte hur stort man får lägga innan man postat spelet. Men det vattnas ju lite!

EDIT: Är det 7 dagar som gäller är det ju bara ohederligt av dom. Finns ju ingen som kommer kunna snurra ut den bonusen även med maximalt flyt. FY!
Jag får satsa 70 000 kr på att Porto ska slå Besiktas (2.6) och 75 000 på att Liverpool ska slå Sevilla (2.5). Har väl omsatt några hundra tkr hos Bethard, enbart på bonusar och matchade spel. I mobilversionen av deras sida kan man klicka på "max insats" för att se sin limit.

OT så är de enda som limiterat mig efter 1,5 års bonusspelande Leo Vegas, där får jag max in några hundra kr på varje spel.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat