Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-26, 17:55   #13
impendill
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 6
Standard

Jag har spelat en hel del på Betser och vunnit en del. Det har inte varit några problem tidigare med uttag fram tills jag skulle ta ut ca 1200€. Då fick jag ett mail om att jag satsat mer än 50€ per marknad och att jag därför brutit mot reglerna.

De valde dock att göra ett undantag och godkände utbetalningen.

Med 50€ per marknad i huvudet fortsatte jag att spela med bonuspengar och satsade 50€ av min bonuspengar per marknad. Då jag också hade ett freebet på 10€ valde jag att även placera det på samma marknad eftersom att det inte står i deras villkor att det inte tilläts.

Nu när jag begärde mitt uttag om 300€ fick jag mail om att de tagit vinsterna och jag fick behålla 20€ som var det jag satt in från början.

Jag har svarat på deras mail och skrivit att ett freebet inte beskrivs som bonuspengar någonstans i villkoren. Det hade ju inte ens hunnit bli några bonuspengar av dem eftersom att jag inte vunnit bettet ännu.

Jag anser att deras villkor är felaktiga i det här fallet. Det står ingenstans i villkoren att ett freebet är bonuspengar. Det är just ett freebet.

Vart vänder jag mig om jag inte får rätt hos Betser?
impendill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat