Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-30, 15:19   #1
steff
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 1177
Standard

v64 GÄVLE Torsdag


Gävle med v64 och Jackpot.
Wow.
Hoppas alltid på jackpot på torsdagar. Hämtgurka. XL.

Torsdag, travdagen som Gud glömde...
Varför är travsverige nerlagt på torsdagar och varför är alla offside? Trötta sega? Varför ger v64 på torsdagar alltid högst betalt? Vet inte. Ingen aning men har mina aningar. (Troligen för att alla svenska travvänner är travtrötta efter mastodontdagen med onsdag v86... Och att alla superexperter och vanliga svenssonexperter är upptagna med annat. De pluggar v75 idag. En så kallad mellandag inom travsvängen, följajohnbubblan).

Propulsion kommer ut igen ikväll. Bricka 2. Synd. Högre spelvärde på v64 ikväll garanterat om det varit spår 7-12. Sån som vinner oavsett spår. Fire to the Rain tvillinghästen.
Surrat runt lite med travsverige idag. Infonissar och vi andra nissar. Skriver en rank här om en timme...
Snackade med Ulf Nilsson som pluggat omgången stenhårt en halvtimme innan han publicerade tipsen på travnet...
Han är ju mkt säker - nära topp hundra på listan Sveriges Bästa Travtippare.
Han lyssnade inte så mycket på mig vad det verkar. Jag försöket nämligen sälja in 7 Särpefanten ikväll. DD1.
Gick som raket senast innan galopp - var favorit då mot Finnskog Sjefen och jo... - han hade slagit den felfri....
Nillson sa: 3 Finnskog Sjefen tar spets ikväll.
Javisst... spets och Gävle och 1640 m och knallbra senast och ja...
Såg nu att han spikat den på travnet,se.
Om favoriten Mofaksan sa han "ingen feeling".
Loppanalys (OBS: analysen gjorde jag innan jag snackade med Nilsson):
3 Finnskog Sjefen fick Nidnersk knäpp senast! En gång är ingen gång...

Tipsettan given: Visst tar 3 Finnskog Sjefen spets ikväll och Gävle och visst var han bra senast och tipsetta: men han har ju en historik av dålig keps....
Han gjorde Årets Bästa Insats senast, ikväll blir han troligen favorit pga av Nilsson - upp i klass och han har lagt ner rörelsen förut... När kepsen åkt ner!
En som går ner i klass är 8 Norheim Faksen.
Vill varna för honom: SE UPP. Han har varit ute mot Månprinsen och eliten hela året. Årets resultat 2017 är mkt vassare än alla andra: 3-6-7....
Stallet trodde stenhårt på den på v75 på Skelefteå mot eliten, blev fyra om jag minns rätt mot: mot Månprinsen och Lome Brage och Odin Tabac.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
steff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat