Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-02, 11:04   #44
mackpeter
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det sägs, att det blir snö/regn/vindbyar över Malmö idag. Fick ihop följande bolagssystem. Tack alla sharpsare, som väglett med motiverade synpunkter.

1) 2,6,7,10 r8-2 (6 körs offensivt från ensamt springspår och en struken innanför. Han är en motiverad favorit. Hästen är stänkrädd och hoppar med ekipage framför sig. I förmodat skitväder väljer jag att gardera med 2, som säljer sig dyrt i ledningen. 7 är härdad och går bra med skor. Han har dock "renoverats" och är inte åter i full form. Felfri 10 har kapacitet att vinna - ett fynd till 7 %)

2) 1,2,4,5,7,11 r6-3 (5 är motiverad favorit, som alltid körts med skor. Han är dock oerfaren över sprinterdistans och det är vassare kuskar på övriga ekipage. Det danska stallet lovar vinst på 7. Jag väljer att gardera)

3) 5,6,7,8 r4-1 (jag tror inte att Bergh är i full balans och garderar dunderfavoriten 5. Ludde knäckte 6 Onceforall Face, när han 2013 vann Uppfödningsloppet. Därefter har den stackars hästen inte velat tävla förrän han slapp sitt plågoris och flyttades till Jeppe Juel i somras. Där återfick han löplusten efter fyra år och ståtar med två segrar och fyra andraplatser. Kan fira fyraårsjubileum idag sedan han vann Uppfödningsloppet! 7 kan vinna om han får ett passande lopp. Såg ni 8 senast på Bjerke?!)

4) 1,2,3,4,9 r5-11 (På ett mindre system kan man låsa på favoriterna 3 och 4. 1 ser allt bättre ut och kan vinna med Örjan. Per Nordströms båda hästar har form och kapacitet att vinna)

5) 2,7,9 r11-3 (Ludde stimmar upp 7 och lovar i princip vinst. Storfavoriten kan få svar av 2 en bit i kampen om ledningen. Bästa hästen - ej kusken - är 9, som är min vinnare till 14 %)

6) 9 r6-8 (har utförligt motiverat spik tidigare idag)

7) 3,4 r6-1 (hemmasonen Johnny vinner med 4 Cruzado Dela Noche från alla positioner. Mina bolagsvänner kräver dock att jag skärper mig och tar med den fine Luddehästen 3 Dante Boko)

Systemet kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), asgaya3141 (+2), spalato (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat