Var ett tag sen som man skrev lite här i dagboken och det kanske ska bli lite mer framöver. Man spelar ju en hel del varje dag som inte blir fulla rekar och då passar det ju utmärkt att tugga lite om det här i dagboken.
Imorgon drar Pro League finalen igång i CS.GO där jag har en rek sedan tidigare och det är att Cobblestone ska bli kartan med högst vinstprocent på T-sidan. Det rekades till 5.50 och är nu sänkt till 4.50 men fortfarande bra värde på det även om det såklart inte är lika bra som till 5.50. Jag tycker inte oddsen är "rätt" förrän det är jämnare mellan Cache och Cobblestone som är dom mest T-sidade kartorna som finns i den officiella mappoolen just nu.
Jag kommer gå in lite mer på eventuella spel för Pro League och kanske någon ytterligare rek lite senare.
Nu först NBA där jag redan har 2 rekar som jag tycker känns riktigt bra.
Utöver det?
Celtics är alldeles för liten favorit hemma mot Bucks anser jag. Visst är Bucks på gång som jag trodde efter värvningen av Bledsoe men Celtics är ändå 20-4 denna säsongen och det finns inget som tyder på att Celtics skulle vara i en speciellt bad spot här. Hemmaplan är såklart stor fördel och linan kring -4-5 känns mycket spelbar.
Jag tycker också ett formtoppat Jazz på hemmaplan känns riktigt bra mot Wizards. Samma lina där, -4-5 vilket är i nivå med linor som är trevliga att spela tycker jag då en ledning på 3 poäng kommer foulas till 5-6. Jazz får tillbaka lite spelare idag, bland annat viktiga Gobert men även utan dessa har man 5 raka segrar. Wizards lider stort av att Wall saknas och borde få det tufft här!
Wolves borde också ha goda chanser mot ett Grizzlies som fortsatt saknar viktiga spelare och har en stapplande offensiv. Wolves offensiv är det inga fel på och jag tror inte Grizzlies klara av att hänga med här utan 12:e raka förlusten är nog ett faktum. Linan ligger bara på -2-3 vilket känns riktigt generöst!
Lycka till inatt allesammans!