Ämne: V75 9/12 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-05, 11:12   #14
Dyngjohan

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tankar inför lördagens spel....
Avd 1.

Nr 6 RAGAZZO DA SOPRA med Olle Goop vinner....men eftersom vi inte gillar att spika så tar vi med son Björn Goop med nr 12 Jula Extreme.
Plus lite kanske hästar:
1 Global Trader
3 Wingait Erik
7 Minnestads El Paso
9 Kapten Haddock
11 Rhesos Face

Avd 2

Nr 6 Rita De Castella , nr 9 Global Tendency och Delicius Grim är mina hästar...men har Nr 13 Ulriika Highness och Miss Jägers i minnet

Avd 3

Chansar nog med att spika Geisha Sund igen och hoppas att den håller.
Nr 2 Västerboonthenews är kankse den som bör vinna om inte norrbaggen har nått ess i ärmen med nr 5 B.B.S.Sugerlight. Sen gillar jag nr 6 Nadal Broline...

Avd 4

Nr 4 Kash Brodda igen...bara vinner ….eller....kankse Nr 1 Well Done Le Marc eller nr 9 Juni Håleryd hinner förre..

Avd 5

Här blir det nog först nr 2 Ribaude, nr 10 Next Love, nr4 Roffer, nr 11 Tentacles och kanske nr 8 Arsenal

Avd 6

Blir nog att jag tar nr 5 Forecast först,en häst jag brukar spela, sen nr 2 Monfalcone, nr 3 Global Trust och nr 11 Joe Martini. Nr 8 Global Takeover står väl lite dumt till det....men vem vet...det kanske löser sig... nr 7 Masterglide....nja...han är på glid....hehe

Avd 7

Här får nr1 Angle Of Attack mitt förtroende igen...ska väl kunna gå om inte någon ställer till det....som Nr 5 Heartbreaker VS ..

Ps Jag tar inte med någon av Veijos hästar som han kör...tror han är ur form. Ds
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat