Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-08, 14:20   #3
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hur har du så mycket koll om cs:go? Spelar du själv?

Trogen spelare sedan 1.3 undrar
Jag både spelar själv och tittar en hel del också vilket gör att jag har bra koll. Spelade väldigt mycket när jag var lite yngre och då på dom gamla och mer klassiska versionerna av spelet när Heaton och Spawn var svenska legender.

Hade några års uppehåll men har börjat få upp intresset igen senaste åren ungefär samtidigt som hela e-sports scenen utvecklas nå enormt och intresset ökar explosionsartat.

Formen när man själv spelar nu är väl långt ifrån vad den en gång var men det blir väl oftast så med åren. Jag höll ganska hög nivå när man var yngre och nu är det väl mellannivå på mitt eget spelande. Men spelet kan vara lika roligt på alla nivåer och även om inte aimet är grymt längre så har man ju väldigt god kunskap om spelet som helhet.

Vill du eller nån annan trevlig person lira nått game så är det bara att hojta till så kan vi säkert lösa det!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat