Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-13, 18:22   #20
Kattbert

Kattberts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Unibet betalar tillbaka första spelet (vid förlust) upp till 50 kronor på Premier League så bara att gå ALL FUCKING IN på högsta oddset!
Nåt sånt erbjudande har jag inte fått Däremot har jag fått ett på expekt som ger förlorad insats upp till 25 EUR tillbaka. Det är ett allmänt erbjudande och gäller inte specifikt PL. Ja rubriken i mejlet säger spela PL riskfritt och sedan i reglerna så talas det om sportspel. Sen talas det om att vadet gäller det först placerade vadet men man kan lätt tro att det är det vad som avklaras först. Spelbolagen verkar vara fulla av idioter som konstruerar erbjudanden som blir mer förvirrande ju mer de redogör för det. Jag skall belöna dem för deras sätt att formulera sig genom att sätta endast ett spel på expekt under tiden det gäller, 12.8-18.8, och endast på PL. I övrigt tar jag paus från den sajten.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat