En trav amatörs tankar inför lördagens spel....
Avd 1.
Jag tror jag gör det lätt för mig och tar alla hästarna. Brukar vara ett bra koncept har jag sett, från de som spelar för lite mer pengar än vad jag gör.
Jag är svag för nr 3 Lincoln Lawyer, nr 5 Cupido Sisu, nr 6 Dionne Sisu och nr 9 Valeur... nr 7 Victor AUoch nr 8 M.T Insider gillar jag oxå men...
Nr 3 Lincoln Lawyer hoppas jag vinner.
Avd 2
Här gissar jag att nr 10 Prediction vinner. Men tar med nr 2 Perfect Beauty, som kommer från vinst, nr 3 B.B.S.Jhonny bara för namnet, nr 6 Feel the music kanske kommer till ledning och nr 8 Banzai Merci kommer oxå från vinst. Björn Goop med nr 9 Champion Chip kan nog oxå hitta igenom också Kajsa med nr 12 Tina Gel bara därför att....
Avd 3
Här blir det spik på Digital Ink.
Men...Nr 1 Spitcam Jubb kanske bara vinner igen som tränaren sagt den skulle göra de senaste gångerna. Nr 3 Beau Mec har det väl varit lite surr om ett tag...kanske dax nu. Sen har jag en favis... nr 2 Mindyourface...hmmmm.... glöm inte nr 8 Zenit Brick
Avd 4
Nr 8 Månprinsen........
Avd 5
Ingen magkänsla för någon...3,5,6,7,8,9 och 10. Hade det varit Örjan på nr 8 Titan Brodde så hade det kanske varit ett spik...men det är väl inte det bästa spåret...
En liten förhoppning finns på nr 3 Twinkle Kronos
Avd 6
Chansar på nr 1 Virunga och nr 4 Sunwapta Goj, låter nr 12 Poem in Motion hänga med som en överaskning
Avd 7
Här vill jag ha nr 3,4,5,6,7,8,9,10 och 12.
Nr 8 National Price eller 9 Araw Hoss tror jag vinner.
Har en magkänsla för nr 4 Island Life och nr 5 Scarpia.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Dyngjohan den 2017-12-10 klockan 20:38.
|