Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-13, 06:31   #6
Anonym
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Mailade Toto2 igår och fick idag detta svar, vilket jag fått cirka 30 gånger innan hos chatten, men nu skrev jag ihop ett noggrant och detaljerat mail istället men fortfarande noll kundservice utan bara samma "security check" skitsnack.

"Hejsan,

Tack för din återkoppling.

Jag har nu kollat igenom ditt konto, och som du skriver så är det just nu en undersökning som görs, av vår säkerhetsavdelning. Jag beklagar att du har fått vänta, men ibland tar dessa kontroller längre tid att utföra.

Jag kan inte annat än åter informera dig om att detta är en rutinkontroll i säkerhetssyfte. Men, sekunder som vår säkerhetsavdelning har gjort sitt, kommer vi att underrätta dig via mail.

Vi tackar för ditt tålamod & hoppas du får en fin dag.

Med vänliga hälsningar,
Bob
Kundtjänst
Toto2"



De har alltså hållt på med denna säkerhetskontroll av mitt konto i 3,5 vecka nu, och trots påtryckningar från mig verkar verkligen ingenting hända. Nu får det räcka med denna väntan.

Skickade precis in ett klagomål till MGA, kanske kan dessa hjälpa till i denna soppa.


Tror ni jag får ut pengarna eller är det en riktig blåsning på gång? Vad håller Bethardgruppen på med, problem med pengarna???
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat