Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-14, 19:56   #26
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Synd att de är så dåliga journalister bara. De fick ju till en intervju sent omsider med Henriette Larsen om Urbino och ställde några öppna frågor. Men huruvida hon tänkte köra i ledningen eller släppa fick hon själv fylla i. Hela nyckeln till loppet tänkte de visst lämna öppen annars. Nu lämnade hon den öppen tyvärr, jäkla konstigt resonerat det där för övrigt kan jag tycka. Säg att plan a är att köra i ledningen åtminstone, klara besked och man lämnar inte öppet mål för konkurrenter att trycka till.

Lite uppseendeväckande egentligen att hästen som vann första inte vunnit på över två år och 30 starter och ändå inte är mindre spelad än 10%. Tränare och kusk har väntat lika många år och hela 60 starter var. Säger en del om klassen på loppet.
Antagligen är det tiden med skor senast som gör den spelad till 10%, men många hästar fick ju mycket pengar där efter att favoriten värmde dåligt - gick ju från 66% till 50% ungefär.

Och vad gäller när kusken vann senast är det inget gemene man bryr sig om och inte jag heller. Jag håller Goop, Takter och någon till högt. Resten är mest "skräp" och hästen blir det viktiga. Hade t ex aldrig kört Issiah ensam i måndags om jag läst på vad gäller kuskstatistik.

Henriette får lösa det oavsett var hon kör, ledning eller rygg ledaren får duga

Synd nr 4 var "sjuk" i förra loppet så min tvilling dog men spiken på V6 satt iaf... nu jobba in lite halvrensare och spikar En på 500 sitter väl systemet haha
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat