Ämne: Spelvärde
Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-19, 20:42   #3
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Har inte spelvärde tappat all forna kredibilitet nu när alla ursprungliga medlemmar har gått en annan väg?

Man sitter nu på ett gäng sharps-profiler och gymnasieelever som "tipsredaktion". När Timo och Gustaf försvann så tappades också incitamentet för att ta dessa absurda summor pengar för deras "vetskap". Fler gånger än inte så verkar de kopiera Travrondens analyser rakt av - bara för att slänga in någonting helt absurt som förstarankat.

Nu för tiden så har dom väldigt ofta omgången största favorit som "omgångens näst bästa spik". Det går helt emot vad dessa killar sysslade med från början. Dessa killar är V75 Guiden nu förtiden.

Tankar kring spelvärdes nuvarande uppsättning och deras framtid 2018?
Tycker det är alldeles för dyrt att betala 100 kr för deras V64 tips så svårt att ha synpunkter på dom. Köpte i fredags för halva priset , och det var inte mycket att hänga i julgranen snällt sagt. Men går inte att döma kvaliten på en omgång.

Deras V75 material har jag tillgång till alltid och det är väldigt läsvärt. Väldigt bra intervjuer.

Men alla deras superspelvärda drag sitter ytterst sällan är känslan. Lite mer krav borde det finnas på en svindyr betaltjänst.

Jag skulle aldrig betala vad det kostar , men läser gärna deras material när jag får det. Gäller bara att inte köpa alla deras superspelvärda 1 procentare utan att tänka till själv.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat