en liten v65
själv är jag jättetaggad för Momarken där det verkligen tävlas. Älskar när det är riktig sport. Har inte haft någon feeling för övriga omgångar i veckan och jag trodde att det skulle bli dubbeljackpott igår... så ikväll är jag laddad!!!
Men innan dess vill jag såklart utöka spelkassan och V65 på fredag är aldrig fel
Avd
1: 3, 6 (5, 8) zacke är en pesonlig favorit och bra spår med kajjan som haft en formtopp, sen en svacka men nu är han på gång igen. Tog bara med forecast för det är solvalla... hästen gillar ju inte ens örjan så nån vinst blir det inte om de andra inte bara släpper fram... det är ju solvalla...
2: 3, 8 (2, 4) ett garderingslopp... så jag låser på två som haft svårt att nå upp till guldpallen... grym tvilling och trio. kan mycket väl inledas med 3-3
3: 2, 8 (10, 4) spikade chenin först men suck jag vet ju aldrig... så jag garderade med favoriten som egentligen är bäst men tobbe har väl inte riktigt kommit ur julmatsdvalan än
4: 2, 6 (10, 9)
5: 4, 11 (8, 5)
6: 2, 3 (5, 6) gravity falls med örjan, igen en uppsittning där hästen inte gillar kusken, men svårt att sticka nosen först med de flesta kuskar... låser på de som slåss om spets och en av de vinner, solklart
travtips? nja mer lite svammel. God fortsättning alla!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|