Spel 3.1
Dagens spel:
Egna spel
1.NCAAB
Tulsa Golden Hurricane - Connecticut Huskies: Tulsa -2.5
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 01:00
Jag väljer Tulsa -2.5 i nattens NCAAB match. Främst för att Tulsa är så mycket bättre hemma än borta, och för att Connecticut är usla borta.
En annan faktor som jag väger in här är Tulsas 3-poängare. Tulsas 3-poäng % hemma ligger på 37.3, medan Connecticut ligger på 29.2. Stor skillnad där.
Tulsa är skadefria, man är 3-0 ATS mot just Connecticut de tre senaste, och man är i lysande form för stunden, man har vunnit 5 av de 6 senaste, och också 5 av 6 ATS.
2.NCAAB
Boise State Broncos - New Mexico Lobos: Boise State -9.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 03:00
Mitt andra spel för dagen blir Boise State -9.5 mot New Mexico. Denna match väljer jag också på samma grunder som den första. Boise State är fenomenala hemma, medan New Mexico suger på bortaplan.
Boise State är obesegrade hemma, hela 9-0 i år, medan New Mexico är 0-6 på bortaplan i år. Vidare är Boise State 6-2 ATS på hemmaplan, och man har vunnit 8 av de senaste 9 matcherna, och 7 av 9 ATS.
Boise State har en imponerande 3-poängs statistik hemma, 42.86% mot New Mexicos 30.06. Gör Boise State vad dom brukar göra hemma så skall New Mexico inte hänga med här.
Speltjänsten
1.NCAAB
South Carolina Gamecocks - Missouri Tigers: över 138.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 03:00
Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: pawweshark (+3)
Senast redigerad av maximalvinst den 2018-01-03 klockan 18:31.
|