Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-04, 12:53   #457
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12142

Sportsbetting
Stats: 149 - 119 - 1
ROI: 117.14%
Vinstprocent: 55.60%

Standard

Spel 4.1


Dagens spel:


Egna spel

1.NBA
LA Clippers - Oklahoma City Thunder: över 214.5
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 04:30

Jag väljer överspelet i nattens NBA match mellan Clippers och Thunder. Skyttet stämmer just nu för båda lagen. Vi har här två offensivt starka lag, och jag ser ingen anledning att gå emot det.

Clippers har snittat 114.8 poäng de 5 senaste matcherna medan Thunder har snittat 115.4 poäng de 5 senaste.

Tre av de senaste fyra mötena mellan dessa lag har gått över totalen, och 5 av de 6 senaste har gått över för Clippers, 3 av de senaste 4 för Thunder.

Clippers är också 8-3 över mot Western Conference lag. Thunder spelade också igår, vilket kan leda till lite trötta ben idag och att försvarsspelet blir aningen lidande. Men Thunders field goal % igår var just över 60%, och man fick till 133 poäng. Ser att det fortsätter inatt.



2.NHL
Pittsburgh Penguins - Carolina Hurricanes: Pittsburgh (fulltid)
Odds: 2.05 (Unibet) Kl 01:00

Jag väljer att spela Pittsburgh i nattens NHL match mot Carolina. Hemmaplansfördelen är stor här för Penguins. Pittsburgh har haft en del skador, men nyckelspelarna börjar hitta tillbaka. Man har fortfarande en del skador, men inga betydande. Pittsburgh har trivts bra mot Hurricanes, man är 7-2-1 på de senaste 10.

Penguins förlorade mot just Hurricanes den 29 december med 1-2, men det var på bortaplan. Hemma är man mycket svårslagna och jag tror inte man förlorar två gånger på raken mot Hurricanes på så här kort tid.

Det är hemma som Pittsburgh vinner, man är 12-6 på hemmaplan medan Hurricanes är mediokra borta, 8-9. Därtill är Penguins också 8-2 hemma mot Eastern Conference lag i år. Pittsburgh har också ett mycket starkare powerplay än Hurricanes, och jag tror man tar en relativt enkel seger här.



Speltjänsten

1.NCAAB
Loyola Marymount Lions - Santa Clara Broncos: över 140.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 04:00





Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-01-04 klockan 16:26.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat