Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-06, 06:38   #459
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 6.1

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
LA Clippers - Golden State Warriors: över 227
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 21:30

Jag kommer att spela överspelet här så fort totalen kommer ut. Två lag här återigen som är riktiga poängsprutor just nu.

De tre senaste mötena har haft ett poängsnitt på 247 poäng, och 4 av de 5 senaste mötena har gått över totalen, och också 11 av de 16 senaste mötena.

Clippers har snittat 115.8 poäng de senaste 5 matcherna, medan Warriors har snittat 123.8 poäng. 6 av de senaste 7 matcherna har gått över totalen för Clippers, medan 4 av de senaste 5 matcherna har gått över totalen för Warriors.

Clippers är 9-3 över mot Western Conference lag hemma i år, medan Warriors är 9-2-1 över mot Western Conference lag borta. Förväntar mig en highscoring match.

2.NCAAB
Butler Bulldogs - Seton Hall Pirates: över 150.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 20:30

Jag väljer överspelet också i denna match, och spelar direkt då den kommer. Här har vi igen två för tillfället starka poänglag som möts.

Butler är hemma normalt ett lag som pushar upp tempot, och enda sättet för Seton Hall att hänga med är att göra poäng. Så mycket poäng som Butler gjort på senare tid kan jag inte låta bli överspelet här.

Butler har de 5 senaste matcherna snittat 92 poäng, medan Seton Hall har snittat 78.6 poäng. Överspelet har suttit i hela 8 av 10 matcher på hemmaplan för Butler i år.

De 8 senaste matcherna har gått över för Butlers del, medan 6 av de 9 senaste har gått över för Seton Hall. Också 4 av de 6 senaste mötena mellan dessa lag har gått över totalen.

Speltjänsten

1.NCAAB
Missouri Tigers - Florida Gators: Florida ML
Odds: 1.86 (Unibet) Kl 19:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-01-06 klockan 16:37.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat