14/8 Dagens baseball
Får se om vinnstreaken håller i sig. Finns helt klart flera intressanta spelmöjligheter idag, vad tros om följande?
Cardinals RL
Känns som ett säkert spel, säkert väldigt public, men tror inte att Cardinals går och sjabblar bort så viktiga matcher när de möter så pass mycket sämre motstånd.
Under i Minnesota
Cahill har varit grym på senaste tiden och Duensing är det inget fel på heller om man säger så. Mycket talar för en pitcher duell. Oakland har svårt att göra runs, under 8 till 1,833 på pinnacle är kanske inte skitbra, men bör definitivt gå in. Det som jag är lite orolig för att att Twins kan hitta luckor i Oaklands oftast täta försvar. Cahills grej är ju att få groundouts, och Twins kanske kan hantera det. Eller så är det tvärtom och de blir helt låsta, men som lag sett så får Twins ofta många hits. Jag är nästan sugen på att lägga ML på A's, för jag tror trots allt att Cahill kan hantera Twins, men tänker vänta och se vad ni andra tycker. Oaklands offensiv är ofta skit, men tycker även de har fått fler hits än vanligt på senaste tiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|