Känns jäkligt surt att dessa tre grymma ligor slutade med detta...
Ännu tråkigare blev det att läsa hur detta har påverkat Lazlo och hans tankar inför 2018. Lazlo har skött dessa ligor, i flera år utmärkt. Jag har inga som helst klagomål på hans agerande utan litar till fullo på han och har enormt förtroende för honom. Det är väldigt ovanligt inom denna "genre" att hitta ärligt folk som har tid att driva ligor utan några som helst intäkter.
Att då se att Lazlo ev. inte längre vill detta är oerhört tråkigt och något jag absolut inte vill se ska ske. Vi behöver en sådan som Lazlo.
Tänkte först skriva att min del ska tilldelas Lazlo, som tack för allt han skött med ligorna men då ankan drog upp Barncancerfonden så känns mitt förslag ganska mediokert och det är självklart ett alldeles utmärkt förslag. Jäkligt bra tänkt där.
Oavsett vad som beslutas så tycker jag att det vore en katastrof om vi blir av med själen i dessa ligorna pga. att han varit för snäll och litat på oss. Det handlar helt enkelt om det. Han vågade lita på att vi skulle göra som vi sagt och lät då "snällheten" gå före. Det anser inte jag är något vi ska använda mot honom.
Lazlo, du vet vad jag tycker om din insats och hur du har skött dessa ligorna. Du har genom åren skapat Sveriges bästa liga och jag har haft otroligt roligt med alla. Ni är grymma spelare allihop.
Så, borsta av dig detta så ses vi i höst igen med nya tag och en massa intressanta idéer och tankar.
Och för min del är Harletun mer än välkommen i höst då han är en jäkligt bra kille som kan fantasy och triggar mig att bli bättre. I detta fall ser jag förbi ev. problem med betalning och ser till vad Adam gjort för ligan med jäkligt bra tänk, moves och lineups. En person som gör att man vill bli bättre på detta varje år.
Jag förstår absolut Era tankar om detta och hur det har skötts men jag tror på andra chanser och en möjlighet att visa att det var ett misstag och inte kommer ske igen! Oavsett att jag har haft duster med vissa så anser jag att de är grymma personer och några som jag absolut vill fortsätta att tävla mot och ha en massa intressanta dialoger med.
MVH / MoTM
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: BroderH (+5)
Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2018-01-09 klockan 13:34.
|