Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-09, 14:03   #58
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det känns väldigt tråkigt och konstigt att jag får skulden för Harletuns slarv och misstag.

Att det kommer från SH förvånar mig dock inte alls då inget annat hade varit att vänta eftersom vad som än sker så hittar han ett sätt att se det negativa med det hela och allra helst lägga skulden på mig. Men alla kan inte gilla alla och det är inga konstigheter med det. Mitt förslag till dig är att du nästa säsong söker dig till en liga/ligor med en LM vars beslutsfattande faller mer inom ramarna vad du anser är korrekt. För vi vill verkligen inte riskera att du för andra gången i ditt liv skulle behöva försvara mig.

.
Vad är poängen med att kasta ut alla som tycker annorlunda mot vad du tycker?

Jag lägger skulden, där JAG anser skulden ska läggas.

Om någon säger att du skulle ropat till när pengarna kommer in, så försvarar jag dig, för det är inte din uppgift. Läser jag bullshit, så säger jag ifrån, för jag är allergisk mot bullshit. Har inget personligt emot dig eller Harletun, utan jag försöker vara en god vän med sunt förnuft + logik (så som jag ser det).
Om du frågar efter folks åsikt om den här soppan, vilket du gjorde, så tycker JAG att den som är ansvarig för att hantera pengarna, är ansvarig för att hantera pengarna.

Hur ska det vara tråkigt och konstigt att någon känner så? Det som är väldigt tråkigt, trist, konstigt, osv osv osv, är att man aldrig ska kunna säga vad man känner här för en rädsla att bli utkastad från ligan om man går emot dig. Då börjar det likna en diktatur. Ansvaret att samla in pengar är på dig, är pengar inte insamlade, så kan JAG (pratar inte för någon annan) aldrig bli arg på en spelare, för jag har ingen kontakt med spelaren. Min kontakt är med dig. Du är den som sköter insamlingarna. Det är mina 2 cent, och jag uppskattar inte att du hotar folk som inte är likasinnade som dig.

Senast redigerad av SH den 2018-01-09 klockan 14:04.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat