Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-13, 08:37   #40
doob
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

doob´s tankar om omgången.....

AVD.1
50/50 var lite "inne" ett tag både på krogen och Systembolaget. Kommer inte ens ihåg vad skiten bestod av men öl var det i alla fall.... Kom att tänka på det när jag såg startlistan och loppet känns nästan som sörjan som jag drack. ALLA streckar halva fältet och den andra halvan är ostreckad. Kanske är rätt? Vad vet jag? Jag gör som alla andra och streckar övre halvan. Den som vill gå kort spikar Gomez och den fräcka singlar Platon Face!

AVD.2
Nyckeln till loppet är att lista ut om Waffle lyckas överflygla Erwin för Örjan på uppdrag av Johan lär göra ett försök och låter sugen på att testa i spets.... Erwin ser för jävla klassig ut så den kanske bara vinner från dödens ändå men jag tycker den är värd att försöka fälla! STORMVARNAR för 10 Harri K. som flög lågt sist och att den är streckad på futtiga 3% är galet! Folk är dyngraka eller inkompetenta! Mycket gap om 7 Global United men Kim är för oskicklig att vinna över kort från bricka 7! KAN ha Fru Fortuna på sin sida och slinka ner vilket hon behöver men matjord i fickan finns i massor hos den här tösen och "experterna" tror att hon är skicklig och ylar "komet"!! Jösses... Över tid kommer dom att förstå att hon är medioker.... Jag streckar på....


AVD.3
Hur kan så lite diskuteras så mycket? Strecka både 1 och 7 och bläddra vidare! OM 1 körs Preparé eller inte är väl TOTALT JÄVLA OVIDKOMMANDE om folk inte reagerar överhuvudtaget på all annan skit som finns inom travet! Att snåla jävla amatörer inte kostar på fräsch utrustning utan åker iväg med undermåligt material som brister innan start och låter ett helt jävla land vänta 5-7 minuter på försenad start med allt vad det innebär och äventyrar miljoner och förutsättningar på det bryr sig få om! Att aktiva slarvar med autoomstart som följd DAGLIGEN och ofta UPPREPAT är det ingen som bryr sig om!! VAD FAN gör en preparé på V75 då? 1 släpper eller kör i spets. Släpper den är det till 7 och luckan kommer ändå!? Ta ställning eller lås på två och bläddra vidare!

AVD.4
Hela Sverige streckar två ELLER spikar 6 eller 14. Harry Boy tar båda! Redéns hästar viker sig i parti och minut och Untersteiners kan vara borta på "kör"! Jag målar på utav helvete och gör förmodligen rätt! Bye bye packet! PASSA 1, 8 och 15!!

AVD.5
PACKET spikar 2, den som "helgarderar" tar med även 5 och 11! doob letar understreckade och hittar stort värde i både 3 Makera och 6 Dixi Sisu! Låser på fem streck!

AVD.6
Många målar på eftersom dom har gått kort i hela Sverige streckar-loppen. Varför undrar doob? Klasshästen 5 Master Crow kördes preparé förra gången och VEM FAN GAPADE OM DET DÅ?? Såg smällfin ut och när krutröken lagt sig efter 500 meter styrs det på och kontrolleras från dödens! Utmanas till slut av 11 Västerbo Exact som formligen studsar fram på banan nu. OMGÅNGENS LÅS! 5 och 11!

AVD.7
1 Mack Dragan är omgångens spik! SPETS OCH SLUT!! Ludde kan häxa i spetskampen men jag lirar på galopp och tror 1 inte ens behöver offra något första 500...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5), freddio (+10), 777 (+10)

Senast redigerad av doob den 2018-01-13 klockan 09:56.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat