Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-16, 17:01   #1
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

V64 Solvalla 16/1


På förhand en långt ifrån spelvärde omgång så idag ligger vi lågt. Vädret kanske kan ställa till det något då det ligger på gränsen till att frysa på. Kör ändå en kortare genomkörare för skojs skull!

V64-1
Här lär väl DD'S preservance hamna i ledning omgående och blir ju svårslagen på kort distans. Origo tilly är väl första utmanare. Bakom finns en osynad dam från Goop men ska väl göra ett ypperligt lopp för att vinna. Sen smyger såklart Örjan med i kön. Spik eller 4 hästar.

V64-2
Får Trilly of Nando fuska bort detta i ledning? Tveksamt då hon förhoppningsvis får en rejäl kyss av Butterfly Ima. Därefter kliver Stoneisle Ocean fram utvändigt och höjer tempot då det är dennes enda chans att vinna. Då kan Butterfly få chansen igen. Öppnar även upp för sådana som Sister Morphone och Ninepoints Annie, men de verkar ligga lite lågt på sistnämnda. Amina Crystal rekordsänkte senaste men det är väl att ta i. En eller många.

V64-3
Ja, vad säger man? Spik Swish lane som har råd att galoppera och som vinner även om Peter ramlar ur jollen.


V64-4
Håller Twilight Speed ledning här tror jag den vinner. En eller många!

V64-5
En eller många!

V64-6
Nu ser jag att Alandas Da Vinci strök och då tycker jag att Dealwithakiss är spikförslag nummer 6. Man vill ju tydligen ha ryggar då distansen är ett frågetecken men jag tror den vinner om man väljer att köra ledning. En eller alla i detta loppet. Finns minus på alla hårt spelade.

Lycka till ni som lirar! Själv laddar man för morgondagen!

Senast redigerad av lou den 2018-01-16 klockan 17:13.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat