Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-20, 14:25   #74
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39748
Standard

Mina tankar ser ut så här:

1) Det får gå hur det vill. Jag tar med de sex första spåren och går vidare.
2) Divine får Erik A. i jollen, vilket är ett rejält plus. Valborg Marje är det mycket skrik på idag. Bra chans i spets, men osäker. Athos Race är förmodligen bästa hästen. Men jag är inne på att ta ytterligare tre streck.
3) Anna Mix är bästa hästen när On Track Piraten verkar ha gjort sitt bästa. Inte mycket till motstånd. Har gått med korta hakar (bak?) tidigare, men långa idag och dessutom behövs det förmodligen på samtliga hovar. Toppchans och spikbud!
4) Mofaksan har lite tveksam form, men står ju jävligt bra inne i loppet. Samtidigt vissa tveksamheter på några motståndare samt stundande finaler i sikte. 18 % är helt enkelt skitbra på en rätt vettig chans. Spikbud!
5) Southwind Feji imponerar. Bra spik! 7 och 9, kanske 2, emot vid gardering, men jag ser inga skäl att gardera. Southwind går bra med brodd.
6) Tvåhästarslopp på förhand. Jag tar även med Porthos Race (hoppas han klarar banan) och Västerbo Grosbois som duger bra här.
7) Omgångens största favorit är National Prince. Men här blir det nog körning och jag trycker dit fem streck. Måste stå över en av Wahlmanns hästar och då får det bli Forecast som inte tycks vilja sätta nosen först.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat